onsdag 24 juli 2013

Yngsjö - Haväng

Lördag eftermiddag gav jag mig iväg för att avverka ytterligare ett par mil på min vandring. Just nu följer jag ingen speciell led, men det är vackert och lätt vandrat.
Om ett par mil dyker Skåneleden upp igen! 
Denna gången var jag senare en sen! Bilen ställde jag i Yngsjö och begav mig... 
...raka vägen...

...på cykel till...

...Skepparpsgården, Haväng.
Innan jag startade min vandring blev det en lättare lördags supé!

Ravlunda skjutfält...
 

...erbjuder underbar natur...

...blyga djur...

...underbara vyer...

 ...en och annan fricampare!
 

Magisk kväll!

Tog sikte på det gröna i hörnan!
Dit skall jag!

Svårt att se sig mätt på detta härliga landskap!
 

Fiskeredskap som fortfarande används?

Ser du rådjuret?

Nu börjar det bli mörkt..

...och innan jag var framme vid bilen var det becksvart!
 
Dagens vandring...
Nöjd!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar