torsdag 16 maj 2013

Problem är till för att lösas…


...och ibland blir det bättre än vad man väntat sig. Just så känner jag nu inför helgens vandring! Mina så kallade ”problem” var att komma tillbaka till platsen där min vandring slutade förra gången, vilket kommer att lösa sig genom att snälla ”farfar” köra mig dit. Det andra ”problemet” jag hade var övernattningen som jag skulle göra fredag till lördag, mellan etapp 12 och 11. Jag är mörkrädd! 
Ja, ja tänkte jag, det får ju gå!
Fast jag har inte kunnat släppa tanken om hur jag skulle fixa övernattningen. Men så idag får jag plötsligt en brilliant idé som resulterade i att fantastiska vänner kommer att komma och hämta mig på leden, ta med mig hem, förse mig med god mat och förhoppningsvis en skön säng när John Blund dyker upp! På lördagsmorgonen blir det frukost innan dom köra tillbaka mig där dom hämtade mig dagen innan!
Och skall jag tro på SMHI blir det härligt väder!
Japp, problem är till för att lösas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar